כך תשיגו מראה חגיגי וזוהר מתמיד

    עפר גדנקן No Comments on כך תשיגו מראה חגיגי וזוהר מתמיד

    המשימות הרבות גורמות לנו לשכוח מעצמנו. העייפות הרבה והלחצים משפיעים רבות על מראה עורנו. קבלי את סודות היופי שיבטיחו מראה חגיגי וזוהר מתמיד.

    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכירי את ד"ר פישר  ,GENESIS סדרת תכשירי אנטי-אייג’ינג, המשלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטית מדעית יחד עם ידע רפואי ומציעה את הפתרונות החדשניים ביותר להאטת הזדקנות העור, תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

    שילוב של טיפול ומניעה-

    מוצרי ג'נסיס לא רק מטפלים בבעיית האנטי-אייג'ינג אלא גם מסייעים בלמנוע אותה. ידוע כי כ- 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה וכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים נגרמים מחשיפה לא מוגנת לשמש.

    כל קרמי היום תחת ג'נסיס מכילים הגנה גבוהה ורחבה מהשמש וכך מסייעים במניעת הזדקנות העור.

    הקרמים מכילים שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים:

    סדרת ליקופן – תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס פטנטי 100% טבעי שמקורו בעגבנייה הפועל לנטרול רדיקלים חופשיים ומניעת נזקי סביבה ואקלים, מסייע במניעת נזק ל- DNA של תאי העור, מעודד ייצור של סיבי הקולגן והאלסטין ומסייע בשמירה על עור מוצק ואלסטי לאורך זמן. הסדרה מותאמת לעור רגיל – מעורב. תכשירי הסדרה היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, ללא פרבנים ועברו בהצלחה את מבחן סנסיטיב – מתאימים במיוחד לעור רגיש.

    דיגיטל אייג' – תכשירי הסדרה מכילים את רכיב ה- Blumilight™ – שילוב בריכוז פעיל המכיל תמצית פולי הקקאו הלבן (Criollo Porcelana) מזן מובחר ונדיר שמקורו בפרו. הקומפלקס מסייע בצמצום ובטשטוש מראה הקמטים והקמטוטים, בשיפור מרקם, גמישות ומראה העור, למראה עור בריא וצעיר יותר.

    טרימויסט  – תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס לחוויות ייחודי המשלב את הרכיב המתקדם והפעיל TRIMOIST היוצר שכבת מגן המסייעת במניעת איבוד לחות, מעשיר את העור במרכיבי לחות ושומר על מאזן הלחות הטבעי של העור.

    סאן – תכשירי הסדרה הינם בעלי הגנה גבוהה ורחבה מהשמש יחד עם שילוב אנטי-אוקסידנטים רב עוצמה – ויטמין E, תמציות זרעי ענבים ותה ירוק המסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים כגון: זיהום אויר, חום, קור ויובש.

    ג'נסיס יאנג  תכשירי הסדרה מכילים תמצית פירות (AHA), אצות ים, תמצית הממליס, פרו ויטמין B5 ומכיל חומצה סליצילית לטיפול בפגמי העור. הסדרה נטולת שמנים, מותאמת לעור מעורב עד שמן. המוצרים בסדרה הינם נון- קומדוגנים. המסייעים לטיפול ומניעת נקודות שחורות בעור. כמו כן, המוצרים מסייעים בהסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור, ניקוי הנקבוביות וספיחת עודפי השומן בעור.

    ניתן להשיג עכשיו במחיר מבצע מיוחד לחגים, ברשתות הפארם המובילות.



    0 תגובות